只要不違法,所有港人都安全
只要不違法,所有港人都安全

政務司司長李家超尋日去信美國《華爾街日報》,批評該報一篇針對香港國安處有關《立場新聞》執法行動嘅文章「嚴重歪曲事實」,又反指如果對方支持新聞自由,應該支持相關執法行動。據報,該篇社論〈香港沒有人是安全的〉(No One Is Safe in Hong Kong)為題,指相關執法行動顯示香港高度自治受到侵蝕:「中國對香港自治的粉碎,達到了『新的下流程度』。」對於《華爾街日報》嘅社論,囍雨認為係「唔知就嚇一跳,知道就得啖笑」,若然要講唔安全,香港最唔安全咪「反修例暴動」期間囉,乜《華爾街日報》唔知咩?

 

《華爾街日報》非常偏頗

 

老實講,呢個美國媒體嘅社論,內容其實就冇必要引述喇,反正都係主觀偏頗,大家有興趣就自己上網睇啦。單睇條題,話今日〈香港沒有人是安全的〉,就知道內容充滿偏見同誤區,完全係信口雌黃,冇理解過今日香港嘅實況。香港最唔安全係幾時呢?答案其實早已經呼之欲出:梗係「反修例暴動」期間啦,點會係《港區國安法》落實後嘅今日呀?

 

「反修例暴動」期間,只要係對示威者不滿嘅,就會被人「私了」,除咗「私刑毆打」,仲可能被人淋易燃液體再點火燒,受害人至今仍日日夜夜受到折磨呀,《華爾街日報》睇唔睇到呀?仲有,嗰一班暴徒,動不動就用腐蝕性液體、電槍去攻擊執法者同異見人士,執法嘅警員、採訪嘅記者都受到傷害,《華爾街日報》又睇唔睇到呀?仲有周街汽油彈呢?喺條街度講普通話都畀人打到頭破血流,什至身體部分殘廢呢?《華爾街日報》又睇唔到呀?

 

暴動期間香港人人不安全

 

如果嫌呢啲都唔夠嚴重,咁喺上水被暴徒用磚掟死嘅清潔工羅伯又點計呀?佢唔係示威者,只係路過咋喎,都要畀暴徒掟死喎,咁嘅香港安唔安全呀?仲有仲有,暴期時期最常出現嘅堵路、破壞同堵塞港鐵路軌、向行駛中列車掟嘢、大量破壞港鐵站、周街縱火、破壞交通燈令交流大混亂,咁嘅香港又安唔安全呀?《華爾街日報》講兩句啦!

 

《港區國安法》同激活《煽動罪》,令到香港真正回復平靜,市民出街唔使擔驚受怕,更加唔需要擔心人身安全,咁嘅香港先係原本嘅香港呀,《華爾街日報》仲好意思話〈香港沒有人是安全的〉,呢種咁嘅論調先係真正嘅「新的下流程度」囉,好心美國媒體唔該唔好再攻擊攻訐香港,做事有返少少「道德」好唔好呀?拜託!

 

圖片來源:華爾街日報網站截圖


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

其他觀點

評論

你可能感興趣