被通緝還續害「手足」?
被通緝還續害「手足」?

以為走咗佬就無事?唔好咁天真啦!廉政公署日前越洋通緝前立法會議員許智峯同前沙田區議員丘文俊,指佢哋涉嫌違反《選舉(舞弊及非法行為)條例》,涉及煽惑他人在立法會選舉投白票同不投票。佢哋兩個喺社交網站回應事件嗰陣,仲好囂張咁話,廉署執法只係變相幫「杯葛選舉計劃」做宣傳,仲講一大堆歪理,涉嫌犯法仲可以講到自己好似畀人「迫害」咁,真係無藥可救。


顛倒是非 亂說一通


無論係許智峯同丘文俊都好,仲係繼續話投白票、不投票係合法行為,批評話香港嘅所謂「獨裁政權」下,先會用刑事法律禁止。喂,講清楚先好喎,選民出於自己意願投白票或者唔投票,根本就唔會有違法問題;依家廉署執法係因為你哋煽動他人杯葛選舉,想影響選民投票意願,所以先會被指涉嫌違法。許、丘嘅講法完全係抹黑同誤導,去到咁樣地步仲想繼續呃人?係咪想香港「手足」同你一樣下場?


逃亡海外又如何?


許智峯同丘文俊 兩個,一個喺澳洲、一個喺英國,香港執法部門要拘捕佢哋當然唔容易,但有難度唔等於唔洗執法、通緝,呢個係基本法治精神。許、丘兩人唔好以為喺外國就無事,雖然依家英、澳暫時同香港暫停引渡協議,但係國際形勢瞬息萬變,邊個可以肯定日後外國政府唔會改變態度,將兩人遣返香港受審?目前香港仍然同10個國家有移交逃犯協定,例如韓國、捷克等,佢哋去到嗰啲地方仍然係有機會「出事」,唔洗咁「牙擦擦」住。


廉署今次通緝許、丘兩人,亦係畀社會嘅警示,如果有人涉嫌破壞選舉,就算係身處外國嘅人,同樣會嚴正執法,絕對唔會姑息養奸。想喺本地煽動他人投白票、搞「選舉抗爭」嘅人,更加唔洗旨意可以「走得甩」;如果有死硬派仲信許智峯,囍雨只能夠講一句,後果自負。大家應該有印象,上個月廉署就拘捕咗兩男一女,據報涉嫌喺網上轉載許智峯煽動投白票嘅帖文。許智峯同丘文俊自己一早鬆人,但係就叫人繼續搞「選舉抗爭」;就算連累有「同路人」被捕,許智峯都好似無講過一句「Sorry」。呢啲咁嘅人,大家仲要信佢哋?


原圖:星島日報


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

13
好正
3
心心眼
7
好好笑
1
令人傷心
4
嬲爆
其他觀點

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85298****49
      +85298****49
      2年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • 龙一吟
        龙一吟
        2年前
        0 回應 檢舉
        中國剛成國際刑警主席,呢班逃犯那裡逃!

        沒有更多評論

        沒有更多評論

        你可能感興趣