「問題書籍」入侵書展?
「問題書籍」入侵書展?

香港書展因疫情闊別一年之後,昨天終於重新開幕。喺書展舉行之前,曾經有人質疑《港區國安法》實施後,書商會自我審查,親反對派立場嘅政治書籍將會絕跡。但係廣男喺書展見到,實際上又唔係咁喎!仲有書商賣反對派「知名人士」,甚至係「港獨」分子嘅著作,部分書本內容甚至疑似有美化暴力、抹黑政府之嫌。廣男想問,呢啲「問題書籍」係咪適合喺書展到賣?作為書商,係咪應該有基本社會責任,考慮書本會對讀者造成啲咩影響?


疑似美化暴力、鼓勵抗爭?


廣男簡單舉幾個例子,書展入面有攤位出售「港獨派」人物盧斯達嘅《如水赴壑─香港歷史與意識之流》,本書入面涉嫌抹黑中央,聲稱國家唔會許可香港進行「民主改革」,除非本港出現戰亂;還有由曾涉暴動罪被捕的前通識教師楊子俊嘅《逆權教師》,講述嘅「抗戰之路」;仲有喺網上畫政治漫畫、早前被教育局裁定專業失德嘅視藝科教師「vawongsir」,佢嘅畫集《假如讓我畫下去》,當中亦有不少涉嫌抹黑港府、對警方提出無理指控嘅插畫。書展本身係老少咸宜嘅,不少學生、年輕人都會去朝聖同買書,如果佢哋接觸到呢啲書籍,被荼毒誤導,成為反政府分子,甚至被煽動參與違法抗爭,咁又點算好?


有出版自由 不等於可美化暴力


書本代表嘅係教育、學習,亦係吸收知識嘅主要來源。如果書本內容本身有問題,讀者喺潛移默化下,隨時會畀佢影響到。假如有美化暴力、惡意抹黑政府嘅書籍充斥社會,年輕人當然會被荼毒同誤導。依家香港本土恐怖主義興起、「孤狼式恐襲」嘅出現,似乎就係由此而嚟。雖然書商有出版自由,但咪等於毫無限制?明知書本內容有問題,即使有美化暴力抗爭的內容,都照樣發行出版?這個問題,社會應該深思;但任何自由都必然有其限制,以及相應嘅義務。書商、出版社喺對書本把關呢方面,係咪應該都睇得緊啲?


常言道「開卷有益」,但選擇合適嘅書本相當重要。如果係荼毒青年,甚至是帶有極端思想嘅書,隨時教壞人、誤人子弟。更嚴重嘅,甚至可能有人受其影響,走上違法嘅歪路,繼而禍及社會。如果我哋今日對「問題書籍」視而不見,他日出事,恐怕後悔已經太遲。


圖片來源:文匯報


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

15
好正
4
心心眼
2
好好笑
2
令人傷心
14
嬲爆
其他觀點

評論

  • shuyicai58@gmail.com
    shuyicai58@gmail.com
    2年前
    0 回應 檢舉
    老妇女琪馋你年青身体
    • shuyicai58@gmail.com
      shuyicai58@gmail.com
      2年前
      0 回應 檢舉
      黑心郑州臭男你贩卖别侮辱哈弟自尊。
      • shuyicai58@gmail.com
        shuyicai58@gmail.com
        2年前
        0 回應 檢舉
        多你一个王渣男不多,少你王渣男不少。没你王渣男世界照转。英国男看不上琪不会与琪上床

        沒有更多評論

        沒有更多評論

        你可能感興趣