失去壹傳媒 恐懼擴散?
失去壹傳媒 恐懼擴散?

《生果報》停運、壹傳媒原本表示停運之後又「改口」,對於反對派而言,佢哋「失去」咗《生果報》,甚至有人認為佢哋已經失去言論同新聞自由;記協前主席楊健興,總結過去一年嘅傳媒變化,稱最實質係失去咗壹傳媒、《生果報》,形容《生果報》敢於觸碰敏感題目、調查報道等,具象徵及重要,擴散出嚟嘅影響令恐懼氣氛急促惡化云云。廣男好奇,到底失去壹傳媒會令恐懼擴散,定係壹傳媒本身先係擴散恐懼嘅源頭呢?


反對派的舊招數


廣男認為,楊健興之說,完全秉承咗反對派政客嘅一貫技巧,就係將啲嘢掉返轉嚟講,然後扮到好有「道理」咁,就如上述佢指失去壹傳媒、《生果報》令「擴散出來的影響令恐懼氣氛急促惡化」,講到無咗《生果報》,會有好多負面影響咁,但廣男反而要問,《生果報》干政、播淫甚至造假,呢啲嘢唔係先產生壞影響咩?再者,講到恐懼,當初又係咩媒體抹黑《逃犯條例》修訂,最終有份促成暴力不斷嘅反修例運動呢?


最近有「孤狼」意圖謀殺警員,有消息指涉案「孤狼」唔單止喺《生果報》做過,而且家中藏有大量《生果報》剪報,廣男真係想同楊健興商榷下,問下香港人常看《生果報》,被其荼毒是否「弊多於利」;《生果報》過往嘅所作所為,雖然係打著民主、自由旗幟,但無論係煽動抗爭定造假新聞,根本都係散播緊恐懼甚至禍及緊香港,今日記協前主席如此高調歌頌《生果報》,廣男想問下,多年來受《生果報》傷害過嘅人或者機構,情何以堪呢?


請反對派正視問題


最後,廣男留意到論及《生果報》。楊健興形容「《蘋果》數十篇文章出事,造成『好大心理陰影』,其他媒體亦可能有類近文章,不知會否被翻出」,楊健興言下之意,即係其他媒體都有類似文章,可能觸犯《港區國安法》?如是這般,廣男真係想請楊健興講清講楚,等警方可以跟進。不過,廣男相信楊健興唔會咁做,因為,佢根本就係反對派一份子! 


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

10
好正
0
心心眼
1
好好笑
0
令人傷心
5
嬲爆
其他觀點

評論

你可能感興趣