【港飲講食】腸仔包你會點食? 發表於 2017-04-23 01:09 分享 讚好 0 復活節長假期結束,莘莘學子要收拾心情返學啦!講起返學,就想起當年食的早餐,大家細個的時候是否都十分喜歡食腸仔包呢?真是食足整個學期都不會厭。 腸仔包是香港特色麵包之一,類似「熱狗」的港式版本,基本上在香港大部分麵包店都有售,市民喜歡將腸仔包作為早餐或下午茶的茶點。
評論